puder


foto: bellan

Väska myrorna (30 kr!), skor och solglasögon köpta i London, shorts monki, linne lånat av Bellan och en ny underbar kavaj ifrån H&M för 499 och den är värd varenda krona.

Jag har haft en toppen helg full med massor med fina kompisar, tyvärr så var (och är) min sötnos sjuk, ganska väldigt sjuk. Jag har jobbat och kanske fått reda på att jag har fått sommarjobb! Skrattat, gått barbent (ja det var kallt....) solat och råkat på lite feber och feberfrossa igårkväll men vad gör det?
- jag har varit lycklig den här helgen!
Jag är frisk nu och skulle vilja ha shorts idag också, men då råkar jag nog på mer feberfrossa. Nu ska jag leta balklänning på nätet, ska skicka tillbaka den förra. har redan kikat in en jag tror jag vill ha!

förresten - jag tänker beställa hem en stråhatt också!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jätte fin Anni! <3

2010-04-20 @ 05:57:21
URL: http://favouritedress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0