lycka


bilder från idag. lägg märke till Bellans fina "pippitröja"

Efter någon/några timmars tankar om att plugga ändrade jag mina ideér och insår att det var hopplöst, så jag slog en pling till Bellan. Vi tog en promenad i lilla staden och planerade vårt framtida fik. Promenaden och vädret gjorde och gör mig lycklig, känslan av att det börjar bli varmare och grönare ute gör så jag vill cykla, hoppa och leka. En sån bra dag som denna så fick jag desutom ett litet paket på posten som jag väntat på, den innehöll en balklänning som satt perfekt men mer om hur den ser ut får ni inte veta, det blir väl en liten överraskning till senare skulle jag tro. Nu ska jag äta middag och pussas hela kvällen, glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0