jag funderar för mycket


foto: jag
jag saknar att cykla, jag ska börja nu.

Det ör över två månader kvar tills jag ska ha min avslutningsbal och jag funderar redan på klänning. jag har kollat runt i lite affärer och är helt obeskrivligt uttråkad. Inget är speciellt nog eller fint nog. Jag har drömklänningen i mitt huvud. Antingen så syr jag och mamma den om det går eller så köper jag någon över nätet skulle jag tro. Skulle vilja börja titta lite på klänningar på nätet nu, pronto, men mitt fysikplugg måste prioriteras. Det är inte rätt att man ska vara tvungen att plugga på påsklovet men jag har inte gjort något än och är verkligen i behov att börja nu (hoppas jag börjar också, kan lika gärna fastna vid datorn). men hur som helt så tänker jag känna mig riktigt fin på balen, allt ska bara vara fint, det bara ska det.

update: gissa vad jag gjorde? - kollade på klänningar på nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0